Kwaliteit 

Of het nu gaat om een CMS of over drukwerk: Youcontent levert alleen topkwaliteit.

Outlook Express onder Windows XP Engels


Deze pagina bevat stap-voor-stap aanwijzingen om u te helpen met het instellen van uw Youcontent emailaccount. Als u problemen ondervind bij het configureren, neem dan even contact met ons op! Wij kunnen u dan persoonlijk begeleiden en helpen met het instellen.

Klik op de schermafbeeldingen voor een grotere versie

Stap 1


Ga in de menubalk naar "Tools" - "Accounts".

Stap 2


In het venster dat verschijnt klikt u op de knop "Add" en vervolgens op "Mail...".

Stap 3


Voer uw naam in en klik op "Next".

Stap 4


Voer uw emailadres in en klik op "Next".

Stap 5


Selecteer in het volgende scherm "IMAP" in plaats van "POP3", en voer vervolgens in de twee tekstvelden het volgende adres in: "secure.youcontent.nl" (zonder de accenttekens)


Stap 6


Voer in het scherm bij "Account name" uw emailadres in, en vul vervolgens bij "Password" het door u in Youcontent CMS ingestelde wachtwoord in. Klik nu op "Next".

Stap 7


Klik op "Finish"

Stap 8


Uw mailaccount is nu toegevoegd, maar er moeten nog een paar instellingen gewijzigd worden. Klik op "Properties".

Stap 9


Ga naar het tabblad "Servers", en vink het vakje "My server requires authentication" aan.

Stap 10


Ga nu naar het tabblad "Advanced, en vink op deze pagina eerst de twee vakjes aan. Zowel voor de SMTP- als voor de IMAP-server dient het vakje "This server requires a secure connection(SSL)" aangevinkt te zijn. Verander vervolgens het getal achter "Outgoing mail (SMTP)" in 465, en het getal achter "Incoming mail (IMAP)" in 993. Controleer of de vinkjes gezet zijn en de getallen kloppen, Outlook Express kan deze automatisch veranderen. Klik nu op "OK".

Stap 11


Klik op "Close" in het venster dat tevoorschijn komt, vervolgens verschijnt bovenstaande melding. Klik op "Yes".

Stap 12


Klik op "OK".

Stap 13


Uw emailaccount is toegevoegd! In de linkerkolom is "secure.youcontent.nl" toegevoegd, klik op het plusje om uw emailmappen weer te geven.